نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 09:18

نخستین دوره تخصصی فضای مجازی بسیج کارگران در اصفهان برگزار شد

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گفت: در فضای مجازی، کسی که بتواند کلام اول را منعقد کند برنده است و باید فرصت روایت اول از دشمن گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  حمیدرضا الله‌بداشتی مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، از انجام برنامه‌های متنوع و جذاب برای توانمندسازی تخصصی مسؤولان فضای مجازی استان‌ها خبر داد و تأکید کرد: هدف ما این است که در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲، نهضت سواد رسانه‌ای را با برگزاری این دوره‌های آموزشی رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ نفر از مسؤولان فضای مجازی استان‌ها در این دوره حضور دارند، ضمن تشریح اهداف دوره افزود: تجربیات موفق استان‌ها در حوزه تولیدات رسانه‌ای به‌عنوان الگو معرفی و در ادامه از آن‌ها حمایت خواهد شد‌.

الله بداشتی با اشاره به اینکه فضای مجازی همیشه بخشی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده، گفت: نگاه رهبری به فضای مجازی، نگاهی راهبردی است و حتی ایشان فضای مجازی را هم‌تراز با انقلاب اسلامی قرار می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تاکید بر اینکه اکنون‌که در جنگ جهانی رسانه‌ای قرار داریم و اهمیت روایت اول از اخبار بیشتر نمایان می‌شود، تصریح کرد: در فضای مجازی، کسی که بتواند کلام اول را منعقد کند برنده است و باید فرصت روایت اول از دشمن گرفته شود.

وی با یادآوری اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: محور این بیانیه بر اساس جوانان، امید به آینده، جهش در پیشرفت و مدیریت و روحیه جهادی است.

 الله‌بداشتی با اشاره به عملکرد رسانه‌های دشمن در اتفاقات اخیر افزود: آن‌ها در چند ماه اخیر، ده‌ها هزار خبر دروغ که بخشی از آن در حوزه اقتصادی بود را منتشر کردند؛ آن‌ها دروغ را به شکل خاصی در کنار حقیقت قرار می‌دهند که گاهی تحلیل گران را هم دچار اشتباه می‌کنند.

پایان خبر/۶۳۱۳۷/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043892

مهمترین اخبار ایران و جهان: