نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 10:51

تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات جاده‌ای در زنجان

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از نهایی شدن تدوین برنامه جامه کاهش تصادفات جاده‌ای استان تا چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اعظم محمدی، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در بعضی شاخص‌های موثر بر تصادفات دچار عقب‌ماندگی هستیم، اظهار کرد: با تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای در این استان، شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از تدوین برنامه کاهش تصادفات استان در ادامه ممیزی جاده‌های شریانی و اصلی نهایی شده است،  تصریح کرد: ادامه این طرح تا چند ماه آینده نهایی می‌شود.

وی برنامه‌های آموزشی در راستای ارتقای ایمنی را از دیگر اقدامات اداره کل در طول سال دانست و گفت: موضوع ایمنی و لزوم توجه و برنامه‌‌ریزی برای کنترل و کاهش تصادفات، همه ساله در دستور کار اداره کل راهداری قرار دارد که حضور در بین گروه‌های پرخطر از جمله عابرین و موتورسواران، با آموزش و توزیع اقلام ایمنی انجام می‌شود.

 محمدی اعتبار تخصیصی طرح را بیش از ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به منظور پیاده‌سازی برنامه عملیاتی، ضرورت دارد حداکثر حمایت و پشتیبانی از برنامه جامع کاهش تصادفات انجام شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1055548

مهمترین اخبار ایران و جهان: