نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 17:48

قدرت‌نمایی سپاه با دو بال معنویت و سلاح بازدارنده/ تحریم نیروی نظامی به دلایل سیاسی بی‌سابقه است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سپاه با در دست داشتن معنویت در یک دست و سلاح بازدارنده برای دشمن در دست دیگر نظام اسلامی را در منطقه با قدرت‌تر و با توان‌تر نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه ثارالله به مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نقش مهمی در ایجاد هماهنگی و تعامل ایجاد شده بین سپاه و دستگاه قضایی دارد که از نقش‌آفرینی سردار نظری قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران اوج عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و نیروهای مسلح و به ویژه سپاه امروز نماد اقتدار نظام هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: سپاه از نظر اقدامات نظامی پیشگیرانه به‌نحوی عمل کرده که هیچ دشمنی به خودش اجازه نمی‌دهد کوچکترین تجاوزی را به کشور ما داشته باشد و نیروهای نظامی و انتظامی ما اقتدار خوبی را رقم زده‌اند.

حمیدی عنوان کرد: پیشگیری از اقدامات نابخردانه دشمنان توسط سپاه و نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است و اقتدار لازم در سایه مقام معظم رهبری در کشور ما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با اقتدا به اباعبدالله‌الحسین(ع) از نظر اخلاق سرآمد است، ابراز داشت: سپاه با در دست داشتن معنویت در یک دست و سلاح بازدارنده برای دشمن در دست دیگر نظام اسلامی را در منطقه با قدرت‌تر و با توان‌تر نشان می‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: همین اقتدار سپاه موجب می‌شود دشمنان ما از این نیروهای مسلح عصبانی شوند و اوج عصبانیت آنها وقتی است که در مقابله با نظام ما و نیروهای مسلح ما ابراز عجز و ناتوانی می‌کنند و قصد دارند نیروی مسلح کشوری را در مسائل سیاسی تحریم کنند که نشان دهنده اوج رذالت آنهاست.

حمیدی تصریح کرد: سابقه ندارد، ارتش یا نیروی مسلح قانونی یک کشور را به بهانه‌های مختلف تحریم کنند و تلاش برای تحریم سپاه نشان می‌دهد نیروهای ما در تحقق اهداف خود موفق هستند.

جنگ جهانی رسانه‌ای را علیه ایران راه انداختند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: از دوران پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز هرجا که نظام دچار مشکل شده است حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و پای نظام هستند و باید قدر مردم را بدانیم.

سردار محمدعلی نظری بیان کرد: دشمنان در زمینه دفاعی به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند به کشور ما آسیب بزنند و همه نیروهای نظامی به ویژه سپاه در زمینه هوافضا، نیروی دریایی و نیروی قدس کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با بسیج مردمی یک ساختاری شکل گرفته است که آنها می‌دانند ما از گزینه‌های روی میز و زیر میز به شکل سخت ضربه‌پذیر نیستیم و برای همین به دنبال این هستند که در جنگ رسانه‌ای علیه ما اقدام کنند و جنگ جهانی رسانه‌ای را با ۲۰۰ لشکر سایبری و رسانه‌ای علیه ایران راه انداختند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فتنه اخیر تصریح کرد: دفاع بدون سلاح را در برابر افراد فاسد، مسلح و داعش‌صفت تجربه کردیم و تا زمانی که نظام اسلامی هست، دشمنی‌ها با ما ادامه دارد زیرا نظام ما هیمنه ابرقدرت‌ها را شکست، رژیم صهیونیستی را به همه دنیا شناساند و افول قدرت‌های بزرگ را موجب شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056848

مهمترین اخبار ایران و جهان: