نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 22:44

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیر فضاسازی شود

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تبلیغات گسترده در فضای مجازی و حقیقی باید مسیر راهپیمایی نیز فضاسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز سه شنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن آن است.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر برنامه ریزی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: با توجه به اینکه اولین راهپیمایی بعد از حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور است حضور مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان داشت: برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تبلیغات گسترده در فضای مجازی و حقیقی باید مسیر راهپیمایی نیز فضاسازی شود.

باربرز گفت: در شرایطی که دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن به این نظام استفاده می‌کند، وظیفه تک تک ما علاوه بر حضور خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت از دیگران هم است.

وی یوم الله ۲۲ بهمن را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: ایجاد جذابیت و فضای نشاط آور برای حضور اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهمیت دارد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر دیر از گلزار شهدای گمنام تا ساختمان آتش نشانی شهرداری دیر برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026348

مهمترین اخبار ایران و جهان: