نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 16:07

جشنواره‌های نوروزی در مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌ها برگزار شوند

کرج- معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز بر برگزاری جشنواره‌های نوروزی در محل‌های کم‌برخوردار شهرستان‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز در نوروز ۱۴۰۲ ظهر یکشنبه با حضور رؤسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌های البرز در محل معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز برگزار شد.

شهرام علی‌محمدی با اشاره به اینکه اصل جشنواره و نوروزگاه در کاخ مروارید برگزار می‌شود، گفت: باید جشنواره‌ها در مناطق کم برخوردار شهرستان‌ها نیز برگزار و نظارت‌های لازم بر آن‌ها انجام شود.

معاون گردشگری البرز همچنین از هماهنگی‌ها با ستاد خدمات سفر استان برای صدور مجوز برگزاری جشنواره در پارک‌ها خبر داد.

علی محمدی بر چاپ کیو آر کد کتابچه جاذبه‌های گردشگری استان به تعداد مورد نیاز برای معرفی جاذبه‌ها در بین گردشگران تاکید کرد.

وی افزود: لازم است فرماندارها دستورات لازم را برای راه‌اندازی زیر ساخت‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها که توسط ادارات میراث‌فرهنگی در شهرستان‌ها به دهیاری و شوراها واگذار شده، صادر کنند.

معاون گردشگری البرز بر انجام بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی توسط ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها و رعایت تمام دستورالعمل‌ها تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1058792

مهمترین اخبار ایران و جهان: