نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 21:17

با ظهور امام عصر (عج) امنیت کامل در جهان محقق می‌شود

قم-عو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ظهور امام عصر (عج) دین در سراسر جهان چشم و دل ارادتمندان را روشن خواهد کرد و پس از آن امنیت کامل در جهان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد ابوالقاسم شامگاه سه شنبه در مراسم جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه دوره ظهور حضرت ولیعصر (عج) دوره امنیت کامل است و امام زمان (عج) که بیاید همه نگرانی‌ها برطرف شده و دیگر کسی نگرانی اقتصادی، اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی نخواهد داشت گفت: وقتی حکومت جهانی امام زمان (عج) تشکیل شود کسی از فقر گلایه نخواهد کرد و همه انسان‌ها احساس امنیت و آرامش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ناامنی‌هایی که در گوشه و کنار جهان دیده می‌شود ریشه در حکومت طواغیت دارد، گفت: همه اینها ریشه در زیاده خواهی حاکمان دنیا پرست دارد و این ساختارهای ظالمانه به دست حضرت ولیعصر (عج) شکسته خواهد شد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه با ظهور امام عصر (عج) دین در سراسر جهان چشم و دل ارادتمندان را روشن خواهد کرد و پس از آن امنیت کامل در جهان ایجاد می‌شود ادامه داد: برخی ناامنی‌هایی که در کشور ما پیش می‌آید ریشه در دشمنی‌های آمریکا و صهیونیسم دارد و شاهد هستیم که کودکان معصوم در برخی مدارس به دست مزدوران آمریکای جنایتکار مسموم می‌شوند ولی مردم ما دست آنها را زودتر از اینها خوانده‌اند و می‌دانند که هر ناامنی در هر گوشه جهان زیر سر مستکبران عالم است.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) امنیت مطلق رادر جهان ایجاد می‌کند و آن روز دور نیست، اظهار کرد: ظهور امام زمان (عج) قیامت صغری است و از قیامت کم ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه اگر حالت انتظار در ما شکل بگیرد آخرت و عاقبت ما تضمین می‌شود گفت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند که انتظار فرج، افضل اعمال است و کسی که در انتظار فرج است سختی‌های راه را به جان می‌خرد.

وی اضافه کرد: کسی که در انتظار ظهور منجی عالم بشریت است برای تحقق این حادثه بزرگ هرچه در توان دارد به کار می‌گیرد و از همه مقدمات ظهور حمایت می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080048

مهمترین اخبار ایران و جهان: