نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 13:25

برپایی ۱۱۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از برپایی ۱۱۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم به مناسبت جشن نیکوکاری در کرمانشاه خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرساله در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک‌های مردم و کمک به نیازمندان همزمان در سراسر در برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شروع هفته نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه، افزود: این جشن تا ۱۹ اسفندماه ادامه داشته و در نخستین روز از هفته نیکوکاری زنگ جشن نیکوکاری در مدارس استان به صدا در آمد و جمع آوری کمک‌ها از مدارس استان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه در روز جمعه ۱۹ اسفندماه پایگاه‌های جمع اوری کمک‌ها در مراسم نماز جمعه خواهیم داشت، تصریح کرد: همچنین در روز ۱۸ اسفندماه پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در معابر عمومی برپا خواهد بود.

ترکانه با تاکید بر اینکه جمع آوری کمک‌های مردم در جشن نیکو کاری تا قبل از شروع سال جدید به دست نیازمندان خواهد رسید، ادامه داد: دریافت کمک‌های مردم به صورت الکترونیکی و با شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۸۳# یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ انجام می‌پذیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمک‌های مردم به صورت‌های مختلف نقدی و غیر نقدی به دست نیازمندان می‌رسد، گفت: دریافت گمک‌های مومنانه مردم به نیازمندان تنها محدود به هفته نیکوکاری نبوده و افراد خیرین می‌توانند شب عید نوروز به میزان دلخواه به نیازمندان کمک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1078992

مهمترین اخبار ایران و جهان: