نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 13:32

برخورد چکشی در امر به معروف و نهی از منکر پاسخ نمی دهد/ناکارآمدی مدیران، مانع اصلی در مسیر جهاد تبیین است

استاندار کردستان شناخت جامعه و تعریف شیوه های متناسب را در انجام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری دانست و گفت: در امر به معروف و نهی از منکر کار سلبی و چکشی عمل کردن پاسخ نمی دهد باید با حسن رفتار زمینه ترویج این واجبات الهی را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در سنندج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فرایضی است که حتما نتیجه آن باید دیده شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را نباید صرفا برای رفع تکلیف انجام دهیم، گفت: نتایج و ثمره این تکلیف باید در جامعه نمود و بروز پیدا کند.

استاندار کردستان شناخت جامعه، تعریف شیوه های متناسب را در انجام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری دانست و گفت: در امر به معروف و نهی از منکر کار سلبی و چکشی عمل کردن پاسخ نمی‌دهد باید با حسن رفتار زمینه ترویج این فریضتین الهی را فراهم آوریم.

وی عنوان کرد: راندمان و بازخورد و کارآمدی نیروی انسانی با ارتباطات برادرانه، صمیمانه و حسن خلق بالا می رود هر میزان با مجموعه خود یک رابطه همدلی و برادرانه ایجاد کنیم قطعا به خروجی بهتری در دستیابی به اهداف خواهیم رسید.

وی اذعان کرد: مهمترین امر به معروف و نهی از منکر یک مدیر این است که خودش درست عمل کند تا نحوه رفتارش به الگویی برای سایرین تبدیل شود.

استاندار کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر شئون مختلفی دارد هر ادای دین مداری که باعث شود حقوق مردم تضعیف شود عین منکر است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم حقوق مردم را به درستی ادا و انجام وظیفه کنیم دیگران از ما الگو خواهند کرد، تصریح کرد: تا زمانی که امر به معروف و نهی از منکر را در عمل خود نداشته باشیم نمی توانیم دیگران را تشویق به توجه به این فریضتین الهی بکنیم.

استاندار کردستان افزود: آنچه امروز مانع از جهاد تبیین شده ناکارآمدی برخی از مدیران است که موجب بی اعتمادی جامعه می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ما بکار گرفته اند، گفت: رویه ناکارآمد برخی از مدیران آب به آسیاب دشمن ریختن است.
انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1100348

مهمترین اخبار ایران و جهان: