نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 22:17

توطئه‌های دشمنان با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم خنثی شد

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: توطئه‌های دشمنان در سال ۱۴۰۱ علیه نظام مقدس اسلامی به خصوص اغتشاشات اخیر با بصیرت و حضور مردم و رهنمودها و هدایت های رهبری خنثی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال دو بهار عید نوروز و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان بهار قرآن با هم تقارن پیدا کرده است و باید تلاش کنیم از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سال پرفراز و نشیب و همراه با حوادث تلخ و شیرین برای کشور و ملت ما بود، بیان کرد: علیرغم همه توطئه‌های دشمنان در سال ۱۴۰۱ علیه نظام مقدس اسلامی به خصوص اغتشاشات اخیر، با بصیرت و حضور مردم در همه عرصه‌ها از جمله راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب توانستیم با پیروزی از این اغتشاشات و حوادث عبور کنیم و توطئه‌های دشمنان بار دیگر خنثی شد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ گفت: تلاش‌هایی و فعالیت‌هایی در راستای تحقق شعار تعیین شده در سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شد انجام گرفت.

امام جمعه گناوه بیان کرد: دولت سیزدهم تلاش‌ها و گام‌های خوب و مؤثری در حمایت از تولید و تحقق شعار سال برداشت و این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

وی گفت: در همین راستا و با تلاش‌های صورت گرفته دولت آیت الله رئیسی، بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی راکد و نیمه راکد دوباره فعال و به چرخه تولید و اقتصاد کشور بازگشتند که در اشتغال بسیار مؤثر هستند.

توطئه‌های دشمنان با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم خنثی شد

وی گفت: تاکید و عنایت مقام معظم رهبری بر موضوع حمایت از تولید و تولید کننده است و باید برنامه ریزی ها در همین راستا باشد و تلاش بیشتری در زمینه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران و عملی شدن شعارهای سال انجام شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: سرمایه‌های سرگردان بسیاری در جامعه وجود دارد که اگر از سرمایه گذاران حمایت و زمینه ورود این سرمایه‌ها به چرخه اقتصاد، فراهم شود، در حل معضل بیکاری که دغدغه بسیاری از خانواده‌ها و جوانان است تأثیر بسزایی خواهد داشت.

احیای امید در جامعه

وی با بیان اینکه در سال جدید با عزم جدی تر در حل مشکلات تلاش کنیم و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم بیان کرد: احیای امید در جامعه وظیفه همه مسئولان است و همه مسئولان باید مردم را نسبت به آینده نظام و کشور امیدوار کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100992

مهمترین اخبار ایران و جهان: