نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 18:06

توقف در ایستگاه های طرح پویش از تصادفات جاده ای پیشگیری می کند

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از مسافران نوروزی خواست که برای جلوگیری از خواب آلودگی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در ایستگاه های طرح پویش همراهان سفر ایمن توقف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی به همراه مدیرکل روابط عمومی سازمان و سرپرست مرکز مدیریت راههای کشور از ایستگاه دوم طرح پویش همراهان سفر ایمن استان واقع در مجتمع خدماتی رفاهی باران محور گرگان- علی آباد اظهارکرد: مسافران برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در ایستگاه های طرح پویش همراهان سفر ایمن استان توقف داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، افزود: آرامش و رفاه راننده و خانواده و همچنین راه از ارکان سفر هستند و این ایستگاه‌ها کمک وافری به فراهم سازی این آرامش می کند و در کاهش تصادفات تاثیرگذار هستند.

وی با بیان افزایش ترددهای جاده ای استان از ابتدای طرح نوروزی تا امروز یکشنبه، گفت: خوشبختانه با کاهش تصادفات و تلفات جاده ای طی این مدت روبرو در استان بودیم.

مصدقی افزود که مجموعه اداره کل برای دست یابی به این هدف پای کار بوده و همچنان هم تداوم دارد.

وی عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴٠۲ را با شعار «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» از ۲۴ اسفند ۱۴٠۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می کند.

ایستگاه اول ابتدای ورودی غرب استان مجتمع خدماتی رفاهی بختیاری، ایستگاه دوم کیلومتر ۱٠ گرگان_ علی آباد مجتمع باران، ایستگاه سوم: کیلومتر ۲۲ گالیکش- جنگل گلستان مجتمع لوه، ایستگاه چهارم کیلومتر پنج گنبدکاووس_ اینچه برون مجتمع خدماتی رفاهی توسلی است.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی؛ هنری و غیره، پذیرایی و استراحت ویژه مسافران نوروزی، افزایش نشاط معنوی با اقامه نماز جماعت در ماه مهمانی خدا از جمله برنامه های این پویش است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100604

مهمترین اخبار ایران و جهان: