نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 11:33

گروه‌های جهادی سرمایه بزرگ نظام هستند/ فعالیت گروه‌ها تخصصی شده است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در حال حاضر گروه‌های جهادی به سمتی پیش می‌روند که مستقل و تخصصی کارها را انجام دهند گفت: گروه‌های جهادی سرمایه‌ای بزرگ برای نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در همایش شکوه هجرت در همدان اظهار کرد: خوشبختانه چند سالی است که گروه‌های جهادی به صورت تخصصی کار انجام می‌دهند و هدف ما نیز سازماندهی تمام گروه‌ها و فعالیت‌ آنها در همین حوزه است. 

وی گفت: طی سالهای گذشته افرادی در حوزه جهادی تلاش‌هایی داشتند و زحماتی هم متقبل می‌شدند اما تخصص لازم را نداشتند اما در حال حاضر گروه‌های جهادی به سمتی پیش می‌روند که مستقل و تخصصی کارها را انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حضور این جهادگران در سراسر کشور مایه خیر و برکت بوده و روند رو به رشدی نیز داشته است تأکید کرد: هر چه بتوانیم هم‌افزایی داشته باشیم و با نگاه تخصصی به این گروه‌ها کارها را پیش ببریم برایند کار نیز بهتر خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه گروه‌های جهادی سرمایه‌ای بزرگ برای نظام هستند افزود: رهبری فرمودند همه مردم بسیجی هستند چراکه بسیجی یعنی مجاهدت، رشادت و ایثارگری، برای نمونه آن پرستارانی که در ایام کرونا جانفشانی کردند نیز جهادگر بودند و کم نیستند جهادگران و بسیجیانی که در این کشور خدمت می‌کنند.

مجیدی با اشاره به اینکه وظیفه ما فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت جهادگران است خواستار توجه به این موضوع از سوی مسئولان شد.

گفتنی است در این مراسم از جهادگران نمونه تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088192

مهمترین اخبار ایران و جهان: