نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 11:05

بهسازی زیرساخت‌های گردشگری در استان ایلام اجرایی می شود

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: بهسازی زیرساخت‌های گردشگری در استان ایلام اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدسبحان از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دهلران در راستای ارتقای صنعت گردشگری و ثبت درختان کهنسال منطقه، همچنین ایجاد واحدهای بوم گردی و کمک به زیرساخت غار هویر و حمایت ویژه برای تقویت این زیرساخت‌ها بازدید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در حاشیه این بازدید گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان با حمایت‌های ویژه مسئولان باید تقویت شود.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دهلران را یکی از ظرفیت‌های مهم سرمایه گذاری در استان دانست و اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری یکی از راهکارهای مهم توسعه استان ایلام است.

وی افزود: طرح‌های بهسازی و ترمیم زیرساخت‌های گردشگری در استان در حال اجراست که با اتمام آنها، تحولی گردشگری ایلام ایجاد می‌شود.

حسنی بیان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در محورهای گردشگری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باشد.

وی تصریح کرد: حمایت موثر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری براساس طرح جامع مصوب منطقه از دیگر برنامه‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری استان محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042804

مهمترین اخبار ایران و جهان: