نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 16:27

ارائه بسته‌های تشویقی در شهرهای دارای موزه و اماکن گردشگری

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر هم افزایی با یونسکو در جذب گردشگر گفت: برای جذب گردشگر ارائه بسته‌های تشویقی در شهرهای دارای موزه و اماکن گردشگری الزامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در نشست مشورتی روسای شوراها و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور با تأکید بر تشکیل یک کمیسیون یا حداقل کمیته گردشگری در شوراهای شهر و شهرداری‌های تابعه این مجمع اظهار کرد: انتظار داریم در این مجمع مباحث مربوط به گردشگری مطرح و جمع بندی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر اختصاص بسته‌های تشویقی در شهرهای دارای موزه و اماکن گردشگری برای گردشگران داخلی بیان کرد: قطعا این موضوع تاثیر بسزایی در جذب گردشگر خواهد داشت.

وی همچنین با ارائه پیشنهادی درباره چاپ یک بروشور مشترک از ظرفیت‌های چهار شهر زنجان، ارومیه، تبریز و اردبیل بیان کرد: این موضوع علاوه بر جذب گردشگر به نوعی اتحاد شمالغرب را هم نشان خواهد داد.

برگی با تأکید بر انعقاد تفاهم نامه با سمنان به لحاظ راه ارتباطی این شهر و جلسه مشترک به یونسکو افزود: اگر بتوانیم در این زمینه هم افزایی کنیم به نقاط خوبی خواهیم رسید.

رئیس شورای شهر تبریز بر ارائه خدمات ویژه به کارمندان شورا و شهرداری گفت: قطعا با ارائه این خدمات تاثیر جذب گردشگر را مشاهده خواهیم کرد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043304

مهمترین اخبار ایران و جهان: