نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:31

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند/ آینده‌ای درخشان پیش روی ملت است

اهواز- نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز گفت: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و و فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر حضور پرشور خود را در صحنه به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و و فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر حضور پرشور خود را در صحنه به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: فردا امت اسلامی اعم از زن و مرد و فرزند با تمام توان حتی اگر برف و باران ببارد در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی فرد به عناصر اصلی عامل وجود و بقای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عنایت خداوند متعال، امام زمان (عج) و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) از جمله ظلم ستیزی و شهادت طلبی، مردم مؤمن، متحد و آگاه در صحنه و ولایت فقیه و رهبری از جمله این عناصر هستند.

خطیب جمعه اهواز در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: این دستاوردها شامل تضمین ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور، همچنین به اوج رساندن مشارکت مردم در مسائل سیاسی، عمرانی و اجتماعی، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به مسائل بین‌المللی، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه و ایستادگی در برابر قلدران جهان است.

وی، اهمیت شعارهای جهانی این انقلاب مبنی بر ظلم ستیزی و عدالت اجتماعی، قابلیت طی شدن فاصله میان بایدها و واقعیت‌ها توسط نظام اسلامی، نگاه و روحیه انقلابی، عمل و مدیریت جهادی، تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته، نیروی انسانی جوان، مستعد و کارآمد با زیربنای اصیل و قوی ایمانی و دینی، فرصت‌های مادی و ظرفیت‌های گوناگون کشور که بستر را برای ظهور امام زمان (عج) را فراهم می‌کند از جمله ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی ایران برشمرد.

حجت الاسلام موسوی فرد تاکید کرد: با توجه به دستاوردها و ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی، آینده‌ای درخشان پیش روی این ملت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031848

مهمترین اخبار ایران و جهان: