نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 23:46

اعزام «کاروان خدمت» مدیران به روستاهای صعب‌العبور شرق سمنان/ خدمت به محرومان ادامه دارد

«کاروان خدمت» مدیران استان سمنان به روستاهای صعب‌العبور شرق استان اعزام شد و خدمت به محرومان همچنان پرقدرت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، «کاروان خدمت» مدیران استان سمنان از صبح روز سه‌شنبه به روستاهای صعب‌العبور شرق استان اعزام شد و این سفر تا اواخر امشب ادامه داشت.

استاندار سمنان امروز به‌اتفاق نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه بیارجمند و ۲۱ مدیرکل اجرایی و ستادی استان از لحظات آغازین بامداد در شرق استان سمنان حضور یافتند.

مدیران استان سمنان در قالب «کاروان خدمت» با طی طریق در مسیرهای صعب‌العبور و خاکی این منطقه با مردم باصفای هشت روستای بخش خارتوران و بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود دیدار و گفت‌وگو کردند.

شور و شعف و روحیه پرامید مردم این منطقه پراستعداد؛ اما محروم استان به‌ویژه مردم روستاهای تجور و تغمر که برای نخستین بار طی ۴۴ سال گذشته از استاندار سمنان میزبانی کردند، درخور توجه بود.

برنامه‌های ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان در روستاهای قلعه بالا، روستای گیور، روستای دزیان، روستای تغمر، روستای نور، روستای تجور و روستای رضاآباد اجرا شد.

سه طرح آموزشی، اقتصادی و رفاهی هم در سفر استاندار سمنان به بیارجمند افتتاح شد تا سطح خدمات‌رسانی به مردم این منطقه دورافتاده را گسترش دهد.

مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی برکت (حافظ)، اینترنت پهن‌باند سیار روستاهای باغستان، برم، زمان‌آباد، صالح‌آباد، کاریز، فریدر، جعفرآباد، نووه، احمدآباد، رضاآباد، فرینو بالا و طرح توسعه و اجرای شبکه انتقال فیبر نوری روستاهای بخش بیارجمند با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039004

مهمترین اخبار ایران و جهان: