نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 14:58

دشمن با حربه تحریف می‌خواهد از پیچ تاریخی عبور نکنیم/ عصر غلبه مستضعفان بر قدرتمندان فرار رسیده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باید بیدار و هوشیار باشیم و بدانیم دشمن از هر محوری برای تحریف استفاده می‌کند تا نگذارد از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین کمالی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در نشست مشترک روحانیون نیروهای مسلح مستقر در استان اظهارداشت: در تفابل با اقدامات دشمن و آرایش جنگی که امروز در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته‌اند و از هفت محور به صورت هم‌افزا کشور ایران را درگیر ساخته‌اند تا دست تسلیم بالا ببریم و بگوییم که خسته شده‌ایم د و از اصول اصلی و ارزش‌های خود دست برداریم قرار داریم.

وی تصریح کرد: همچنان که همه می‌دانند جنگ به خاطر مسائل هسته‌ای نبوده بلکه این جنگ بر سر موقعیت ایران در منطقه بوده و به دنبال این هستند تا با تحریف محور این منطقه را تضعیف سازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: همچنان که در کربلا سناریوی دشمن این بود که کشتار کند و آن فاجعه بزرگ را به وجود آورد و بعد هم در قالب تحریف گفتند اینها خارجی هستند امروز هم دشمن این سناریو را در پیش گرفته است.

کمالی ادامه داد: اگر جهاد تبیین حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند و معلوم نبود امروز بتوانیم برای امام حسین(ع) مجلس عزاداری بگیریم و بتوانیم اسلام را معرفی سازیم و به طور قطع جایگاه جلاد و شهید عوض می‌شد.

وی اضافه کرد: بیانات و تبیین حضرت زینب دست دشمن را رو کرد و امروز می‌بینیم اسلام مسیر خود را پشت سر گذاشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همچنان که شیطان با تحریف انسان را از بهشت راند امروز شیطان‌های دنیا دور یکدیگر جمع شده‌اند و آرایش جنگی گرفته تا ما دست تسلیم بالا ببریم و از مسیرمان جدا شویم، افزود: باید بیدار و هوشیار باشیم و بدانیم دشمن از هر محوری برای تحریف استفاده می‌کند تا نگذارد از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

کمالی با اشاره به اینکه این عصر، عصر غلبه مستضعفان بر قدرتمندان بوده اما شرط دارد و آن این بوده که پای ارزش‌ها و اصول خود بیایستیم‌، خاطرنشان کرد: باید با یکدیگر هماهنگ شویم در راستای جهاد تبیین تا فرمان رهبری روی زمین نماند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038092

مهمترین اخبار ایران و جهان: