نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 20:29

جهاد تبیین ماموریت جریان انقلاب است

ساری-معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران, جهاد تبیین را ماموریت محوری جریان انقلاب دانست و گفت: دولت سیزدهم پیشتاز در اعتلای فرهنگی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، روح الله سلگی شامگاه سه شنبه در جلسه قرارگاه بصیرتی با اشاره به تأثیر شگرف بازآفرینی فرهنگی بر مبنای مؤلفه‌های انقلاب اسلامی گفت: بازسازی فرهنگی کشور در چارچوب معارف غنی ایمانی و بومی ضرورت دارد.
سلگی افزود: معیار و ملاک فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین باید مشی رهبر فرزانه انقلاب و مؤلفه‌های اساسی نظام اسلامی باشد.
این مسئول سیاسی با اشاره به فتنه اخیر غفلت در بازسازی فرهنگی بر مبنای آموزه‌های انقلابی را از چالش‌های کشور برشمرد وافزود: فرهنگ زیربنای توسعه و بستر تعالی بخش انقلاب اسلامی است.
وی تبلیغات پرحجم و غیر واقعی معاندان بر بستر باورهای غلط فرهنگی را یادآور شد وافزود: معاندان و حامیان آنها با مخالفت آشکار با مظاهر فرهنگی و نشاط ایرانیان هویت واقعی خود را عیان کردند.
معاون استاندار مازندران گفت: مخالفت با مظاهر رشد یافتگی و اعتلای کشور از سوی ایرانیان وطن دوست محکوم است.
سلگی خاطر نشان کرد: اجماع معاندان و دشمنان برای مانع تراشی در راه پیشرفت کشور مایه سرافکندگی و طرد آنان در پیشگاه ملت شده است.
وی با اشاره به خسارت‌های فرهنگی فتنه افزود: گفتگو و پاسخ به شبهات نسل جدید بویژه جوانان دهه هشتادی از گسست نسلی جلوگیری می‌کند.
این مسئول با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در گام دوم، مأموریت راهبردی جریان انقلاب است.
سلگی با اظهار اینکه دشمن از فتنه انگیزی دست برنمی دارد افزود: مراقبت از سامانه‌های فرهنگی و آمادگی برای فتنه‌های جدید نیاز اساسی جبهه انقلاب است.
معاون استاندار مازندران خاطر نشان کرد: انفعال و وادادگی در عرصه فرهنگی خسارت بار و غیر قابل جبران است.
وی یادآورشد: جبهه انقلاب پیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور است.
سلگی تلاش دولت سیزدهم را در مسیر تقویت امید و همبستگی ملی واجد قدرشناسی و غرور انگیز دانست وافزود: دولت سیزدهم در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب پیشتاز است.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1038792

مهمترین اخبار ایران و جهان: