نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 22:13

بیش از ۳۵۰۰ پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان در حال انجام است

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی برای پیشرفت و آبادانی روستاهای استان از محل عوارض آلایندگی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز چهارشنبه در نشست بخشداران استان خوزستان اظهار کرد: بیش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به روستاهای خوزستان اختصاص داده شده که بیش از سه هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی برای پیشرفت و آبادانی روستاهای استان از محل این عوارض در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بخشداران و مسئولان شهرستان‌ها در خوزستان باید نظارت خود را بر حُسن اجرای این پروژه‌ها بالا برده و از روستاییان بخواهند که با نظارت بر اجرای درست، بازخورد خود را برای آنها ارسال کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: همه تلاش خود را برای نظارت بر تعریف پروژه‌های مورد نیاز و مؤثر در روستاهای استان به کار بستیم و تلاش کردیم تا طرح‌ریزی پروژه‌ها بر اساس ظرفیت و بوم منطقه‌ای هر روستا انتخاب شود.

خانچی با تأکید بر اهمیت ظرفیت اقتصاد روستایی گفت: از بخشداری‌های خوزستان درخواست می‌شود که همه تلاش خود را برای احیا و راه‌اندازی کارگاه‌ها و تعاونی‌های روستایی به کار گیرند تا شاهد رونق بیش از بیش روستاهای استان باشیم.

وی ضمن یادآوری حرکت مبارک دهیاری‌های خوزستان در ایام اربعین و راه‌اندازی بیش از ۱۰۰ موکب در مسیر طریق الحسین (ع) عنوان کرد: از بخشداران استان درخواست می‌شود که با برنامه‌ریزی از ظرفیت ایام نوروز و راهیان نور برای معرفی ظرفیت‌های منطقه‌ای خود استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067292

مهمترین اخبار ایران و جهان: