نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 17:51

دستگیری عاملان تیراندازی به شهروند خاشی در چابهار

زاهدان- فرمانده انتظامی چابهار گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان چابهار عاملان قتل مرد جوان خاشی شناسایی و در یک اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ثمره حسینی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: بیست و هفتم خرداد ماه سال هزار چهارصد، در پی اعلام یک مورد تیر اندازی قتل مسلحانه در شهرستان خاش و متواری شدن عاملان آن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این راستا با کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی و بکارگیری از منابع خبری این جنایت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، در نهایت، عاملان این تیر اندازی را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در شهر چابهار دستگیر شدند.

ثمره حسینی با بیان اینکه علت تیراندازی بر اثر اختلاف طایفه‌ای بوده است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح استان تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار جوان خود داشته و آنها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

شایان ذکر است، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066748

مهمترین اخبار ایران و جهان: