نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 16:34

نظارت ویژه بر واحدهای قالیشویی در ایلام

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: تیم های بازرسی به صورت مستمر بر چگونگی عملکرد واحدهای قالیشویی ایلام نظارت داشته و با تخلفات برخورد قانونی می کنند.

مهدی کاکاخانی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت ، معدن و تجارت ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت:در آستانه نوروز  ۱۴۰۲  بر واحدهای قالیشویی نظارت ویژه خواهد شد. 

وی افزود: با توجه به افزایش بهره مندی از خدمات واحدهای صنفی قالیشویی، مبل شویی و … در روزهای پایانی سال ، نظارت ویژه بر واحدهای قالیشویی توسط بازرسین این معاونت انجام می شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: در این طرح تیم های بازرسی به صورت مستمر بر چگونگی عملکرد واحدهای قالیشویی نظارت داشته و با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، تقلب ، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهند داد.

کاکاخانی تصریح کرد: این طرح تا روزهای پایانی اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان محترم خواست ضمن دقت در استفاده از خدمات قالیشویی های مجاز و دارای پروانه، در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی را به سامانه ۱۲۴ گزارش داده تا در اسرع وقت پیگیری واعلام نتیجه گردد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068348

مهمترین اخبار ایران و جهان: