نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 22:44

۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در مازندران برپا می شود

نوشهر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی ایام نوروز در استان برپا می شود که چهار نمایشگاه ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق برزگر شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر افزود: پیشنهاد دادیم تا شهرداری نوشهر زمینی برای راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی اختصاص دهد تا برنامه ریزی ها صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه از ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی تعطیلات نوروز در مازندران ۴ نمایشگاه ملی در شهرهای آمل، نوشهر، بابلسر و نوشهر در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی نوشهر ۹۲ غرفه با حضور ۱۰۰ هنرمند و ۱۸ استان دیگر کشور گفت: پیشنهاد دادیم تا شهرداری نوشهر زمینی برای راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی اختصاص دهد تا برنامه ریزی ها صورت گیرد.

برزگر در ادامه در خصوص شعار سال مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، تصریح کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری می‌توان تولیدات را در استان بویژه صنایع دستی افزایش داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه تولید این محصولات می‌تواند در بحث جلوگیری از تورم اثرگذار باشد، افزود: در حوزه صنایع دستی اثر گذاری بسیار بالایی برخوردار باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105148

مهمترین اخبار ایران و جهان: