نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 18:14

لزوم تامین و توسعه زیرساخت‌های حوزه درمان در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 50 درصد مردم استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این جمعیت نیازمند زیرساخت‌های مناسب در حوزه درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش الحاقی بیمارستان هاجر، با اشاره به اینکه یک محرومیت تاریخی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: در سفر ریاست‌جمهوری شاهد تخصیص اعتبارات خوبی بودیم و امیدواریم شاهد جهش در حوزه درمان و سلامت باشیم و تاکنون گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تصمیمات خوبی در حوزه توسعه بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تامین اجتماعی گرفته شده است که به زودی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: ۵۰ درصد مردم استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این جمعیت نیازمند زیرساخت‌های مناسب در حوزه درمان هستند.

حیدری اضافه کرد: برخی درمانگاه‌های استان نیازمند بازسازی و برخی نیازمند تجهیزات هستند تا بیماران مجبور نباشند برای انجام اقدامات درمانی راهی استان‌های دیگر شوند.

وی عنوان کرد: با اجرای مصوبات سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شاهد جهشی در حوزه درمان خواهیم بود و مردم مزه مدیریت جهادی را خواهند چشید.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104904

مهمترین اخبار ایران و جهان: