نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 15:06

تلفیق بین هنر و دروس متوسطه موجب تحول در آموزش می‌شود

اهواز- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سرگروه‌های ریاضی و… نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی تلفیق هنر با دروس در استان‌های خود مبادرت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین برملا پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه آئین اختتامیه اولین همایش کشوری تلفیق هنر با دروس با اشاره به اهمیت درس هنر و تلفیق هنر با دروس تاکید کرد: از اهداف مهم آموزش و پرورش شناخت استعدادهای دانش آموزان، شکوفا کردن آنها و ایجاد مهارت کافی در ابعاد مختلف رشد است و درس هنر در مدارس به ارتقای شاخص‌های یادگیری کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: درس هنر به رشد خلاقیت و مهارت‌های فردی دانش آموزان کمک می‌کند و تأثیری که هنر در شخصیت دانش آموزان در کودکی و همچنین آینده آنها دارد را نمی‌توان نادیده گرفت و این همایش در راستای این موضوعات مهم است.

برملا اظهار کرد: امید است که سرگروه‌های فرهنگ و هنر، ریاضی، مطالعات اجتماعی و علوم تجربی که از استان‌های مختلف نسبت به برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی و دانش افزایی تلفیق هنر با دروس در استان‌های خود مبادرت کنند چرا که درس هنر در زمینه تعلیم و تربیت و کشف استعدادهای خلاقانه دانش آموزان نقش مهمی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090692

مهمترین اخبار ایران و جهان: