نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 16:48

هشدار تشکیلات خودگردان درباره تجاوزات مستمر شهرک‌نشینان

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست و حملات تروریستی علیه شهروندان فلسطینی و اماکن مقدس هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تجاوز شهرک‌نشینان صهیونیست و حملات تروریستی آن‌ها علیه شهروندان فلسطینی، اراضی، منازل و اماکن مقدس فلسطینیان را محکوم کرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اشغال اراضی فلسطینی در شهرک العوجا توسط رژیم صهیونیستی و اختصاص آن به توسعه شهرک‌سازی و گسترش تروریسم صهیونیست‌ها در کرانه باختری را محکوم کرد و خواستار توقف این جنایت‌ها شد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین(وفا)، در این بیانیه آمده است: «این جنایت‌های شهرک‌نشینان بخشی از عملیات الحاق تدریجی کرانه باختری و تضعیف هدفمند فرصت تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی است به خصوص اینکه کابینه افراطی اسرائیل اقدام به ساخت هزاران واحد جدید شهرک‌نشینی کرده است».

در این بیانیه بر ضرورت توقف اقدامات یکجانبه و غیرقانونی رژیم صهیونیستی به ویژه شهرک‌سازی، یورش به مناطق فلسطینی و قتل و کشتار فلسطینیان با هدف احیای افق سیاسی حل منازعه فلسطینی-اسرائیلی تأکید شده است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1059048

مهمترین اخبار ایران و جهان: