نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 16:28

کشف 290 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک هزار و ۵۰ فقره سرقت، ۲۹۰کیلوگرم انواع موادمخدر و بیش از۱۴۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق،طی یک ماه گذشته دراستان مرکزی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار هادی رفیعی کیا امروز در جمع خبرنگاران اظ با اشاره به برنامه های پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر در یک ماه گذشته: در یک ماه گذشته، ۲۸۹ کیلو و ۹۸۹ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۹۴۷ نفردر ارتباط با جرایم مختلف موادمخدر دستگیر و متهمان برای رسیدگی قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به طرح ریزی پلیس در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا افزود: در عملیات های ماه گذشته پلیس استان مرکزی ۱۴۰ میلیارد و۶۹۰ میلیون و ۲۷۲ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۷۲ فقره پرونده تشکیل،۸۱ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و ۶۲ دستگاه خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر مبارزه با سارقان به عنوان یکی از مطالبه های مردمی از فراجا در حوزه امنیت اجتماعی بیان کرد: پلیس در برنامه های اجرایی و عملیاتی خود در سال های اخیر در زمینه پیشگیری از جرایم و مقابله با مجرمان به ویژه سارقان برنامه ریزی جامعی داشته و در سایه تلاش های جمعی کارکنان انتظامی استان در طول این مدت یک هزار و ۱۰۵۰ فقره از سرقت ها کشف و ۵۳۴ نفرسارق دستگیر شده است .

رفیعی کیا ادامه داد: طی یک ماه گذشته در استان مرکزی ۲۲ نفر در سوانح مختلف رانندگی استان مرکزی جان خودرا ازدست داده اند که از این تعداد، ۱۸ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات برون شهری و ۴ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات درون شهری بوده است.

وی در استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی پلیس با خبرگان ترافیکی استان و با تأکید بر اینکه هوشمند سازی معابر و اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان مهمترین برنامه پلیس در کاهش سوانح و حوادث رانندگی به شمار می رود اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توجه ویژه ای در هوشمند سازی مناطقی که بیشترین تصادفات و سوانح را دارند انجام خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1059004

مهمترین اخبار ایران و جهان: