نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 01:06

برگزاری راهپیمایی حمایت از حماسه طوفان‌الاقصی در ۵۰ نقطه مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از ۵۰ نقطه از سراسر استان و تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها نماز جمعه راهپیمایی حمایت از حماسه طوفان‌الاقصی برقرار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، راهپیمایی سراسری در حمایت از حماسه طوفان‌الاقصی و مردم مظلوم فلسطین، محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی، فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان مازندران خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در این‌باره اظهار کرد: بیش از ۵۰ نقطه از سراسر استان و تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها نماز جمعه راهپیمایی برقرار است.

وی با اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین و شکرانه پیروزی مقاومان همگام با مبارزان و آزادیخواهان جهان، گفت:  بعد از نماز پرصلابت جمعه راهپیمایی را بعد از نماز جمعه از مصلا به سمت میدان ساعت مرکز استان مازندران خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: مردم مازندران با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم بار دیگر با اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، خشم وانزجار خود را به گوش جهانیان برسانند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536592

مهمترین اخبار ایران و جهان: