نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 09:23

مفقودی راننده پراید در گلستان بر اثر سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: متاسفانه در بارش‌های شب گذشته یک دستگاه خودروی پراید به کانال آب سقوط کرد و راننده آن مفقود شده و امدادرسانی برای نجات و پیدا شدن این فرد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب‌آبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: پیرو هشدارهای اعلام شده مبنی بر سطح نارجی و بارش‌های رگباری و نقطه‌ای توسط هواشناسی، نیروهای امدادی هلال احمر در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: این بارش‌ها بیشتر شهرستان‌های شرق گلستان را تحت‌ تاثیر خود قرار داد و باعث انسداد محورهای مواصلاتی، آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: شب گذشته دو روستا در گنبدکاووس، دو روستا در شهرستان مینودشت و چند روستا در کلاله و حوزه شهری کلاله دچار آبگرفتگی شدند و نیروهای امدادی کار امدادرسانی را از همان شب قبل آغاز کردند.

وی ادامه داد: تخلیه آب در روستاهای گنبدکاووس و مینودشت انجام شده و در برخی از روستاهای دیگر نیز ادامه دارد.

غریب‌آبادی گفت: بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در حال توزیع بین آسیب‌دیدگان ناشی از سیل دیشب است و نیروهای امدادی همچنان در حال آماده‌باش و امدادرسانی هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه شب گذشته یک دستگاه خودروی پراید داخل کانال آب سقوط کرد و راننده آن مفقود شد که تلاش برای پیدا شدن و نجات این فرد ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به دلیل مسدود بودن محور تنگراه-پارک ملی گلستان به بجنورد، رانندگان از مسیر خوش‌ییلاق تردد کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565292

مهمترین اخبار ایران و جهان: