نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 09:26

کشف و ضبط ارز قاچاق در شهرستان پیرانشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۲میلیارد ریال در پروند قاچاق ارز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۲ میلیارد ریال در پرونده قاچاق ارز خبر داد. 

وی اظهار داشت: در پی کشف سه میلیون ارز قاچاق از نوع دینار عراق به ارزش یک میلیارد ریال پرونده تخلفاتی تشکیل و در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط ارزهای کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی مستقر در پست کنترل مرزی تمرچین در بازرسی از یکی از مسافرین خروجی ارزهای قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589192

مهمترین اخبار ایران و جهان: