نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 10:40

جلوگیری از بیکاری 1700 کارگر با حمایت قضایی دادگستری گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری‌های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری یک هزار و 700 کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری یک هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

وی افزود: این  کارگران در ۳۹ واحد تولیدی در آستانه تعطیلی شاغل بودند که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از راکد شدن این واحدها جلوگیری شد.

آسیابی افزود: امسال همچنین با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی ۵۱ واحد تولیدی تعطیل دوباره احیا و وارد چرخه تولید شدند و ۶۱۷ کارگر در این واحد ها کار خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید از ابتدای امسال تا کنون از ۲۴۱ واحد تولیدی استان بازدید و مشکلات این واحدها با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران بررسی و بری رفع موانع تولید با کمک دستگاه های اجرایی، چاره اندیشی شد.

گفتنی است،  سال گذشته نیز در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا و از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر نیز جلوگیری  و ۳ هزار فرصت شغلی در استان حفظ شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540604

مهمترین اخبار ایران و جهان: