نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 21:12

طوفان الاقصی نتیجه یک سال برنامه‌ریزی محور مقاومت بود

کارشناس جبهه مقاومت با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی برای اجرای عملیات طوفان الاقصی یک سال و نیم برنامه‌ریزی کردند، گفت: رژیم صهیونیستی علیرغم این همه جاسوس و تجهیزات قادر به طراحی این نقشه نشدند که نشان دهنده امداد غیبی پروردگار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت در نخستین سالگرد شهید مجید یوسفی در گلزار شهدای این شهر با بیان اینکه شهدا با خدای خود معامله کرده و در دفاع از اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود باعث حفظ این نظام مقدس شدند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این نظام مقدس جدا شود. 

وی با اشاره به فداکاری‌های مدافعین حرم در راه دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) گفت: دهه گذشته در سوریه و عراق صدای ندای مومنان و اهل بیت آمد که مدافعین حرم وارد میدان شدند و با خون خود اجازه خودنمایی به دشمن را ندادند. 

کارشناس جبهه مقاومت با تاکید بر لزوم توجه به اشاعه روحیه ایثار و فداکاری امام حسین (ع) در کشور بیان کرد: یک سال از فتنه و اغتشاش در کشور گذشت ولی آیا در طول این یک سال توانستیم ویژگی شهدایی همچون شهید یوسفی را برای جوانان بازگو کنیم؟ که اگر این کار را نکردیم باید تاسف خورد. 

اهوازیان یکی از دلایل ایجاد فتنه در کشور در طول سالیان گذشته را بازگو نکردن فداکاری‌های دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در طول ۳۰ سال گذشته از ارزش و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس نگفتیم و نتیجه‌اش اتفاقات  کشور در ایران در سالیان گذشته شد طوری که مردم پلیس را عامل فوت یک خانم می‌دانستند و این ماحصل غفلت از جنگ رسانه‌ای  و شناختی دشمن است. 

وی با بیان اینکه رسانه‌های جهان در دست استکبار و رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: تا زمانی نتوانیم به مانند دوران دفاع مقدس کاری جهادی کرده و رسانه‌ها را نگیریم نمی‌توانیم در حوزه جنگ شناختی و رسانه‌ای به موفقیت برسیم، زیرا یکی از دلایل نفوذ دشمن به ذهن جوانان ما همین امر است. 

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به برنامه اهریمن‌های رسانه‌ای دشمن در خصوص عوض کردن جای شهید با جلاد در اتفاقات اخیر فلسطین گفت: غزه از  استانی مثل گیلان کوچکتر است ولی رژیم جنایتکار صهیونیستی چنان جنایتی در این منطقه انجام داد که وقایع عاشورا را تداعی می‌کند ولی رسانه‌های دشمن در تلاش برای عوض کردن جای جلاد با شهید هستند. 

اهوازیان، تونل‌های جبهه مقاومت و حماس در غزه را بلای جان رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: جبهه مقاومت و حماس در غزه ۷۶۰ کیلومتر تونل‌های زیر زمینی زدند که بلای جان رژیم صهیونیستی شده به طوری که رژیم غاصب قادر به شناسایی هیچ یک از تحرکات حماس نیست. 

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی اوج اقتدار جبهه مقاومت در کشور فلسطین بوده است، گفت: حماس و جهاد اسلامی برای اجرای عملیات طوفان الاقصی یک سال و نیم برنامه‌ریزی کردند ولی رژیم صهیونیستی علیرغم این همه جاسوس و تجهیزات قادر به طراحی این نقشه نشدند که نشان دهنده امداد غیبی پروردگار است. 

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به آزادی ۲۲ شهرک صیهونیست‌نشین در عملیات طوفان الاقصی در کشور فلسطین بیان کرد: اکنون تمامی محورهای مقاومت در منطقه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته و سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک است و روزی فرا خواهد رسید که در قدس نماز بخوانیم. 

اهوازیان، تفکرات و نگاه‌های سیاسی را برای کشور یک آفت دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی در نزدیک فتح قله است لذا از مردم درخواست دارم در انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی نگاه‌های سیاسی را کنار گذاشته و بر اساس شایسته‌سالاری نمایندگان را انتخاب کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566748

مهمترین اخبار ایران و جهان: