نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 14:55

پروژه بلاتکلیف مسکن مهر فامنین احیا شد

فرماندار شهرستان فامنین گفت: پروژه بلاتکلیف مسکن مهر فامنین با اراده دولت مردمی احیا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید روح‌الله حسینی ظهر امروز در شورای مسکن فامنین اظهار کرد: پروژه مسکن مهر فامنین ۱۲ سال رها شده و مغفول مانده بود و اراده‌ای برای پیگیری این پروژه نبود اما در دولت سیزدهم با کمک و پشتیبانی استاندار و مجموعه مدیران استانی این پروژه احیا شده است.

 وی ادامه داد: در این مسیر احیای این پروژه مسائل و مشکلاتی وجود دارد که نیاز به تصمیم قطعی دارد و با توجه به تحویل فاز اول در آبان‌ ماه باید مشکلات و موانع بررسی و حل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: هدف از این جلسه بررسی موانع و مشکلات این پروژه است که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

مجید صالحی بیان کرد: این پروژه در هیج زمانی مورد پیگیری نبوده و با زحمات گذشته مدیران استانی پروژه‌ها به سرانجام خوبی رسیده و دیگر بهانه‌ای برای ابتر ماندن پروژه وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان نیز گفت: این پروژه بلاتکلیف با اراده استاندار و دولت مردمی و مسئولان استانی، کشوری و شهرستانی احیا شده و هدف حل این مشکل است. 

مسعود رضایی افزود: باید بدهی‌های قبلی پروژه به بانک تسویه شده و تسهیلات جدید برای پروژه تعریف و پرداخت شود. 

وی ادامه داد: این پروژه با نظارت نظام مهندسی و اخذ مجوزهای مربوط به شهرداری باید انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان عنوان کرد: کار باید پیشرفت داشته و پروژه متوقف نشود الان فرصت از بین رفتن زمان کار نیست و لازم است برنامه زمان‌بندی برای پروژه در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه پیمانکار پروژه مسکن مهر فامنین نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این پروژه پرداخت و به مشکلات مربوط به این پروژه اشاره کرد.

پایان پیام/89003/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556604

مهمترین اخبار ایران و جهان: