نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 20:07

لیگ برتر‌ والیبال| دومین برد خانگی گیتی‌پسند

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر سایپا را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سایپا تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و با برتری ۳ بر صفر گیتی‌پسند به پایان رسید.

گیتی‌پسند همچون نخستین میزبانی خود در فصل جاری، در این دیدار نیز بازی را مقتدرانه آغاز کرد و ست نخست را با حساب ۲۵ بر ۱۷ به سود خود به پایان رساند.

در ست دوم سایپا تغییر به خصوصی در روند بازی ایجاد نکرد تا در این ست نیز گیتی‌پسندی‌ها کار مشکلی در پیش نداشته باشند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست دهند.

در ست سوم بازیکنان سایپا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، تلاش بیشتری برای جبران نتیجه انجام دادند اما در نهایت این تیم میزبان بود که با برتری ۲۶ بر ۲۴ در این ست، در مجموع با حساب ۳ بر صفر سایپا را با شکست بدرقه کرد.

 

علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، محمد باقری، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، ابوالفضل مهدیان و علی زارع شاگردان سعید عقیلی در این دیدار بودند.

سالار بهاالدینی، سامان فائزی، حسین ولایی، پوریا حسین‌‌پور، علیرضا جلوه، امیرمحمد گلزاده، مهران فیض امام‌دوست، نیما نظرپور، رضا صفایی، عرشیا بهنژاد، احمدرضا میرحسینی، یوسف نوروزی، امیدرضا آفتاب آذری و امین رضوی شاگردان امیر حسینی در تیم سایپا بودند.

 

گیتی‌پسند با کسب ۳ امتیاز این مسابقه مجموع امتیازات خود را به عدد ۶ رساند و در هفته چهارم رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه میزبان پاس گرگان خواهد بود.

حواشی:

* تماشاگران حاضر در سالن مخابرات با شور و حرارت خاصی تیم گیتی‌پسند را مورد حمایت قرار می‌دادند.

* تماشاگران گیتی‌پسند با شعار جالب «حرف نزن» به اعتراض بازیکنان سایپا به داوری مسابقه، واکنش نشان می‌دادند.

* حدود ۷۰۰ نفر برای تماشای این مسابقه به سالن مخابرات اصفهان آمده بودند.

* هواداران گیتی‌پسند پس از برتری با بازیکنان این تیم به خوشحالی ایسلندی پرداختند.

 

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558192

مهمترین اخبار ایران و جهان: