نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 13:20

راهپیمایی 13 آبان یکی از مظاهر مبارزه با استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و فرمانده ‌‌قرارگاه قدس جنوب شرق با صدور پیامی از مردم استان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار و سردار مرتضوی فرمانده ‌‌قرارگاه قدس جنوب شرق با صدور پیامی از مردم استان برای مشارکت در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است: در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است، مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند.

رژیم موقت صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا و همراهی مستکبران عالم، با به خاک و خون کشیدن کودکان و مظلومان غزه، آخرین اقدامات وحشیانه اش را برای فرار از نابودی رقم می‌زند اما بدون شک آینده از آن فلسطین است.

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته و ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.

اینجانبان با تاکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامی‌داشت این روز مهم، از عموم مردم شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم. 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557648

مهمترین اخبار ایران و جهان: