نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 11:24

سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به کردستان فعال شد

مرکز پاسخگویی ارتباطات ریاست جمهوری از طریق سامانه سامد، تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و مطالبات، درخواست‌های مردم درایام سفر رئیس جمهور به کردستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در سومین دور سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، با حضور استاندار سامانه تلفنی ۱۱۱، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی (ویژه سفر ریاست جمهوری) صبح امروز در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه آغاز به کار این سامانه اظهار کرد: برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و درخواست‌ها تنها از طریق شماره تلفن ۱۱۱ امکانپذیر است و اقدامات لازم برای فعالیت هر چه‌مطلوب‌‌تر، سایت پاسخگویی انجام شده است.

به گفته وی، بیش از یک هزار نفر از همکاران در طول این چند روز در اینجا حضور دارند.

وی گفت: 200 خط ارتباطی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده خدمت به مردم هستند به محض اینکه درخواست‌ها بیان می‌شود در سامانه ثبت می شود و از روز شنبه کار ارجاع درخواست‌ها ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخشی از این ارتباطات مردمی در این قالب خواهد بود و بخشی از این ارتباطات مربوط به کسانی است که می‌خواهند به صورت حضوری نامه‌های خود را تقدیم کنند برای اینکار از صبح روز پنجشنبه تا ظهر در محدوده میدان آزادی در مکانی که محل تجمع دیدار مردمی رئیس جمهور است نامه‌ها تحویل گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش دیگری مربوط به دستگاه‌های اجرایی است، گفت: 30 میز ارتباطات مردمی در این سفر در دستگاه‌های مختلف فعال شده است معاونین وزیر و نمایندگان تام‌الاختیار سازمان‌ها و نهادها از ساعت 8 صبح تا 18 آمادگی پاسخگوی به مطالبات مردمی را دارند.

گفتنی است؛ مرکز سامد استان کردستان وظیفه رسیدگی و بررسی مطالبات، مشکلات و درخواست‌های مردمی در سفر ریاست جمهوری را بر عهده دارد که در سفر اخیر  دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به  کردستان درخواست مردمی در این مرکز ثبت شد که هم اکنون نیز این درخواست‌ها در حال رسیدگی است. 

مرکز ارتباطات مردمی با دریافت مطالبات، انتقادات، ایده‌ها و نظرات، درخواست‌ها، و گزارش‌های مردمی می‌کوشد تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه ریزی‌ها، ‌زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557448

مهمترین اخبار ایران و جهان: