نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 15:59

تحویل ۱۷۰ واحد مسکن مددجوی در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به حوزه مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن مددجویان این نهاد احداث ۲۷۰ واحد پیش‌بینی شده بود که ۱۷۰ واحد از این تعداد تحویل داده شده است و مابقی از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است که تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان با بیان اینکه کمیته‌امداد در ۴ حوزه با بسیج سازندگی همکاری دارد، اظهار داشت: در بحث اشتغال‌زایی در قالب ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی نیاز است که  در این راستا سرعت عمل را بالا برد چرا که شناسایی‌ها و معرفی‌ها صورت‌گرفته است بنابراین لزومی ندارد که تعللی در این راستا صورت بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به حوزه مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن مددجویان این نهاد احداث ۲۷۰ واحد پیش‌بینی شده بود که ۱۷۰ واحد از این تعداد تحویل داده شده است و مابقی  از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است که تا پایان سال‌تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به تامین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند افزود: قرار بر این بود که ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحویل داده شود که از این تعداد ۱۶۹ سری تحویل داده شده است و ما بقیan> هم در دست اقدام است.

صالحی ادامه داد: ۹۰ درصد از این تعداد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اختصاص دارد و ۲۰ درصد هم نیازمندانی که از طرف بسیج سازندگی به این نهاد معرفی می‌شوند تحویل داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همکاری و هم‌افزایی با ۳۰ گروه جهادی  افزود: در طی ۸ماهه نخست سال‌جاری حدود ۶ میلیارد تومان خدمت‌رسانی با هم افزایی کمیته امداد و گروه‌های جهادی به نیازمندان ارایه شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614492

مهمترین اخبار ایران و جهان: