نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 13:12

توزیع بیش از 13 هزار بسته یلدایی در بین مددجویان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: امسال به همت خیران، مراکز نیکوکاری و همکاری امدادگران ۱۳ هزار و ۶۵۰ بسته در قالب پویش یلدای مهربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه ها اظهارداشت: به مناسبت بزرگ ترین شب سال و با هدف مشارکت‌دادن خیران در بهره‌مندکردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، پویشی به نام یلدای مهربانی راه اندازی شده بود که تدارک بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند هدف اصلی این پویش بود.

وی اضافه کرد: امسال مراکز نیکوکاری در استان به پویش یلدای مهربانی کمیته امداد پیوستند و در جمع آوری و توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان استان با کمیته امداد مشارکت داشتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به توزیع ۱۳ هزار و ۶۵۰ بسته یلدایی در بین نیازمندان افزود: از این تعداد ۷هزار و ۲۸۴ بسته توسط مراکز نیکوکاری و ۶ هزار و ۳۶۶ بسته توسط امداد تهیه شد.

عرب ارزش ریالی این بسته‌ها را ۳۷ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان ۱۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری، ۱۲ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال کمک خیران و ۱۲ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال مساعدت حامیان ایتام و محسنین بوده است.

وی از همراهی خیران با کمیته امداد در تهیه این بسته‌ها برای نیازمندان قدردانی کرد و افزود: مردمی سازی مدیریت خیر و انفاق از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد بوده و با همین رویکرد تلاش می‌شود زمینه مشارکت بیشتر خیران با اجرای طرح‌های خیرخواهانه و داوطلبانه تقویت شود. 

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614248

مهمترین اخبار ایران و جهان: