نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 21:34

ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: تلاش می کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شکل‌گیری شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، نشست مشترک رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان تشکیل شد.

در این جلسه رئیس ستاد انتخابات استان زنجان به بررسی نحوه فضاسازی شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار داشت: شهرداری در ایجاد بستر عادلانه برای ارائه آثار و الصاق اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در سطح شهر نقش مؤثری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به ماده ۸۱ قانون انتخابات مجلس در خصوص تبلیغات عادلانه اشاره کرد و گفت: به‌منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب در راستای تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیات استانی بررسی تبلیغات در استان تشکیل شده است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شکل‌گیری شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری باشیم.

رفیعی در بخش دیگری ضمن تشکر از عملکرد شورا و شهرداری در افزایش رضایتمندی مردم به‌ویژه در حوزه عمران شهری و توسعه ناوگان عمومی گفت: باید خدمات مختلف به اطلاع مردم برسد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان همچنین بر لزوم ایجاد ارتباط مستقیم با مردم باهدف مشارکت‌دادن مردم در سیاست‌گذاری و برنامه‌ها و اولویت‌بندی خدمات مختلف شهری تأکید کرد.

وی به اقدامات خوب شهرداری در حوزه  فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی بایستی با مشارکت گروه‌های مردمی و با هدف‌مندی و انسجام بیشتری ادامه یابد و در این موضوعات، استانداری نقش راهبر و هماهنگ‌کننده را ایفا می‌کند.

پایان پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590592

مهمترین اخبار ایران و جهان: