نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 13:52

انتقاد امام جمعه ابهر از وضعیت مرگبار جاده ابهر_ قیدار

امام جمعه ابهر با تسلیت فوت دو افسر پلیس در جاده ابهر_ قیدار از وضعیت این جاده انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام‌جمعه ابهر امروز در گفت‌وگو با فارس با تسلیت فوت دو تن از افسران پلیس در حادثه تصادف جاده ابهر_ قیدار اظهار داشت: باعث تأسف است که اراده‌ای برای اصلاح این جاده وجود ندارد.

امام جمعه ابهر  با توضیح اینکه تحولات عظیم جاده‌ای کشورمان یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در بحث جاده‌سازی در کشورمان معجزه شده اما استان زنجان در بحث جاده‌سازی کلاً ضعیف است.

وی با تأکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز باید اصلاح شود، تاکید کرد: چند نفر دیگر باید قربانی این جاده شوند تا یک مسئول حرکتی کند. 

مرادپور با بیان اینکه ناهماهنگی‌هایی در مورد این اصلاح جاده وجود دارد، توضیح داد: دلیل این ناهماهنگی و این گونه بی‌توجهی باید ریشه‌یابی شود.

امام جمعه ابهر با اضافه‌کردن این مطلب که این راه به یک مسیر پرخطر تبدیل شده است، ادامه داد: بااحتیاط می‌توان از وقوع برخی از حوادث پیشگیری کرد هر چند که اصل مسئله این است که اشکالات این جاده باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مسئولی که فکر می‌کند این جاده مسیر تردد دو شهرستان است باید این فکر را از ذهن خود بیرون کند، بیان کرد: در حال حاضر از سایر استان‌ها مانند همدان و کردستان  نیز تردد در این جاده‌ها انجام می‌شود که باید این موضوع مدنظر قرار گیرد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591148

مهمترین اخبار ایران و جهان: