نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 09:54

کسب رتبه نخست اداره کل پزشکی استان مرکزی در کشور

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از کسب رتبه نخست اداره کل پزشکی استان مرکزی در بین 31 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره عزم راسخ دستگاه قضایی به منظور دستیابی به اهداف مندرج در سند تحول و تعالی قوه قضائیه و پایش، رصد و اتخاذ تدابیر مناسب جهت استفاده صحیح و بهینه از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی، بیان داشت: در همین راستا اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، حائز کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد سال 1401 شد.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی افزود: با اقدامات و تلاش‌های ارزنده مدیران و کارکنان مجموعه اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی، در مجموع امتیازات شاخص‌های عملکرد عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد پزشکی قانونی در بین 31 استان کشور شد.

رئیس عدلیه استان مرکزی بیان داشت: این موفقیت بیانگر به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها، پیگیری ها و اقدامات جهادی و ارزشمند مدیریت، پزشکان و کارکنان این مجموعه تلاشگر است.

 حجت‌الاسلام ‌والمسلمین موسوی اظهار داشت: پس از آغاز دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، مجموعه قضایی استان مرکزی، طی سال‌های اخیر علی رغم کثرت ورودی پرونده به این مجموعه و حجم بالای کاری در بخش‌های مختلف توانسته است با تدوین برنامه های عملیاتی مناسب و عملکرد درخشان قضات و کارکنان این دستگاه، همواره در شاخص‌های مختلف، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593092

مهمترین اخبار ایران و جهان: