نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 17:05

حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره مربیگری ورزش هاکی

خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دوره مربیگری رشته ورزشی هاکی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی، خادم رییس حراست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولین فدراسیون و...  از دوره مربیگری ویژه بانوان و آقایان بازدید کردند.

در این بازدید خسروپناه با تاکید بر لزوم جدی گرفتن و توسعه ورزش هاکی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم توسط ورزشکاران اشاره کرد که باید یک شبکه منظم آموزش هاکی شکل بگیرد و از سنین پایه به این ورزش توجه شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از افزایش چشمگیر علاقه‌مندی به ورزش هاکی گفت: خدا را شکر شاهد این هستیم که اکثر مربیان و ورزشکاران رشته هاکی تحصیل کرده هستند و از مربیان انتظار داریم که در راستای توسعه هرچه بیشتر این رشته محبوب ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نکنند. از ویژگی‌ها مهم ورزش، سلامت جسمانیست است، یک ورزشکار واقعی هیچگاه به سمت دخانیات و مواد مخدر نمی‌رود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از زحمات قدیمی، رئیس فدراسیون در گسترش و رشد این رشته  اشاره کرد: ما از آغاز فعالیت در فدراسیون کنار قدیمی بودیم و شاهد رشد و پیشرفت هاکی بودیم  و این رشته بیش از پیش دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

 خسروپناه گفت: از زحمات علی آبادی در راستای کمک به این رشته ورزشی و همچنین مسئولان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به جهت در اختیار قرار دادن فضا و امکانات مناسب به ورزش هاکی در سراسر کشور و مربیان زحمت کش دوره مربیگری هاکی تشکر می‌کنم و آرزوی کسب سکوهای آسیایی و جهانی برای این رشته ورزشی را دارم.

لازم بذکر است این دوره از  مربیگری زیر نظر خانم عبدی و آقای یوسفوند مربیان تیم ملی و خانم سیف و آقای کوهستانی مربیان استان تهران به مدیریت  علی آبادی برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591404

مهمترین اخبار ایران و جهان: