نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 08:57

نیروهای مقاومت با تعداد اندک قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را بر باد دادند

فرمانده نیروی انتظامی در یادواره شهدای فریدونکنار با بیان اینکه نیروهای مقاومت با تعداد اندک قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را بر باد دادند، گفت: فلسطین هر چند که ملت مظلومی است اما مظلوم مقتدر است و نیروهای رژیم صهیونیستی ظالم ذلیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، سردار احمدرضا رادان شب گذشته در سی‌وششمین یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار که با حضور پدر بزرگوار شهید حججی، مسؤولان ملی و استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور در مصلی نمازجمعه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خطه‌ مبارک فریدونکنار، اظهار کرد: شهید بصیر معروف بود به درخت معنویت لشکر ۲۵ کربلا و اگر حاج قاسم را سردار دل‌ها می شناسیم حاج حسین بصیر، بصیر دل‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از رزمندگان عاشق حاج بصیر بودند، خاطرنشان کرد: درحالی که شهید بصیر یک جوشکار بود و سواد کلاسیک آنچنانی ندارد اما بیشترین طلبه‌ها در لشکر حاج بصیر بودند و از محضر این شهید کسب فیض می‌کردند.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: اگر ما مسیر شهید بصیرها راه را ادامه ندهیم امکان دارد که در کربلا بیایم اما در مقابل اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیریم.

رادان با اشاره به اینکه شهدا به سه دلیل به معرفت بالایی رسیدند، یادآورشد: آنها جایگاه امامت را در وجود خودشان نهادینه کردند و خود را امت امام دانستند و مکتب اسلام را شناختند.

وی با تاکید بر اینکه شور حسینی باید همراه با شعور حسینی باشد، گفت: اینکه فقط یک سینه‌زن باشی کافی نیست بلکه اگر در مسیر امام حسین(ع) هستی باید در مقابل پلیدی و زشتی بایستی.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه رزمندگان ما درس‌آموخته مکتب عاشورا هستند، اظهار کرد: نیروهای حزب‌الله از رزمندگان ما درس گرفتند و مبارزان یمنی از حزب‌الله و نیروهای مقاومت که درس‌آموخته نیروهای یمنی هستند در حال حاضر مقابل یک قدرت مسلم اما پوشالی قرار گرفتند و با تعداد اندکی رزمنده آبرو و حیثیت آنها را به باد داد.

رادان خاطرنشان کرد: فلسطین هر چند که ملت مظلومی است اما مظلوم مقتدر است و نیروهای رژیم صهیونیستی ظالم ذلیل کرده است.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی بر روی نسل جوان تصریح کرد: در عصر امروز باید خیلی هوشیارانه و بصیر عمل کرد چرا که فضای مجازی دارد بر روی ذهن‌ها مسلط می‌شود و به جای اینکه ما فضای مجازی را تربیت کنیم او دارد ما را تربیت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور یادآورشد: اگر می‌خواهیم راه و رسم شهدا را ادامه بدهیم باید پشت امام زمان خود بمانیم و در فتنه‌ها پشت ولایت فقیه باشیم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551748

مهمترین اخبار ایران و جهان: