نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 16:11

برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در طبس

جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در طبس امروز با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان در دفتر امام جمعه طبس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، جلسه برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در طبس امروز با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، اعضای شورای هماهنگی پدافند غیرعامل و  ستاد برگزاری هفته فرهنگی و دیگر مسوولان این شهرستان در دفتر نهاد امامت جمعه طبس برگزار شد.

علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه اظهارداشت: مسوولان فرهنگی، آموزشی و تربیتی باید تبلیغات دروغین دشمنان انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین خنثی کنند. 

 وی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها و اقدامات زیادی طی چند ماه گذشته در زمینه توسعه و تقویت زیرساخت‌های برق، راه، آب و معدن انجام شده است، افزود: در همین مدت پست برق ۱۳۲ کیلو ولت دیهوک به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه بخش دیهوک افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی باند دوم محور طبس - دیهوک آغاز شده، پروژه احداث پایگاه تخصصی امداد و نجات و آسفالت راه دسترسی به منطقه معدنی پروده تسریع پیدا کرده است.

فرماندار ویژه طبس ادامه داد: افزایش پروازهای فرودگاه شهدای طبس محقق شده و پیگیری جدی برای راه اندازی مجدد قطار محلی طبس - مشهد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 رحیمی با اشاره به حضور پرشور و آگاهانه مردم شهرستان طبس در راهپیمایی اخیر در اعلام انزجار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مردم شهرستان طبس دوباره در گرامیداشت ۱۳ آبان نیز به جهانیان اعلام خواهند کرد در تمامی صحنه ها و عرصه های نظام و انقلاب اسلامی پای کار هستند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554304

مهمترین اخبار ایران و جهان: