نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 07:45

پزشکان بسیجی باز هم قامت خدمت بستند

این بار هم قصه، قصه پزشکانی است که نام بسیجی کنار نام و نشان کارشان می‌درخشد و یادگاری می‌شود در دل مناطق کم‌برخوردار، قصه پزشکان بسیجی که قامت به کار خیر بستند و ماهی یکبار به دل مناطق محروم می‌زنند و گل می‌کارند.

خبرگزاری فارس _همدان: «برگزاری اردوی جهادی با نام کلان طرح یاسر به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان»، سرخط اخبار این روزهای جای جای همدان است.

به زبان خودمانی‌تر یعنی عده‌ای بسیجی گرد هم جمع شدند و بدون چشمداشت کمر همت بستند تا در مناطق کم‌برخوردار حضور پیدا کنند و گل بکارند، خاصیت بسیج و بسیجی همین است گل کاشتن در تمام عرصه‌ها و بزنگاه‌ها.

این بار هم قصه، قصه پزشکانی است که نام بسیجی کنار نام و نشان کارشان می‌درخشد و یادگاری می‌شود در دل مناطق کم‌برخوردار، قصه پزشکانی بسیجی که نیت کار خیر کردند و ماهی یکبار به دل مناطق محروم می‌زنند و گل می‌کارند.

بسیجی که باشی، پزشک و مهندس ندارد، روزهای عمرت به خدمت می‌گذرد. حالا اگر جمعی از بسیجیان باشند که با هم عهد کرده و بنا گذاشتند کارستان کنند و محرومیت بزدایند حتما نامشان طنین این روزها می‌شود.

نه فقط روزهای هفته بسیج، کل سال دل در گرو خدمت دارند، از این روستا تا آن روستا، هر ماه ساعت‌های یک روزشان را به نام محله‌ای می‌زنند و معاینه و دارو و درمان پیشی می‌گیرند.

دندانپزشک بسیجی، پزشک عمومی بسیجی و متخصص بسیجی دست به دست هم می‌دهند و محرومیت‌های گله به گله روستاهای دورافتاده را برمی‌چینند و رخت خدمت می‌پوشند و اردوی جهادی برگزار می‌شود.

اردویی که خدمت از فرد به فرد تا روستا به روستا را مد نظر دارد و پایان خدمتگزاری می‌شود دعای خیر بدرقه بسیجیان.

پایان پیام۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583492

مهمترین اخبار ایران و جهان: