نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 16:22

خانواده‌ های شهدا ولی‌ نعمتان جامعه اسلامی هستند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دیدار با خانواده‌ های معظم شهدا، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است زیرا آنان ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با خانواده شهید حجت الاسلام محمد افچنگی از شهدای سبزواری حادثه تروریستی اهواز دیدار و گفتگو کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ۴ هزار شهید روحانی دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده در این دیدار گفت: شهدا جان خود را در راه خدا، برای انقلاب و آرمانهای نظام فدا کردند تا امروز عزت و سند آزادگی کشور رقم بخورد.

وی افزود: این روحیه بالا خانواده شهید حجت الاسلام افچنگی است که پشت دشمن را شکسته و آنان را از رسیدن به اهداف شوم خود باز می دارد.

وی با بیان اینکه دشمن هر روز در فکر توطئه ای جدید علیه ملت ایران است، اذعان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت تنها راه مقابله با توطئه های اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به شخصیت فرهنگی شهید حجت الاسلام افچنگی گفت: این روحانی مبلغ، یک معلم و استاد اخلاق نمونه در عقیدتی سیاسی ارتش بود و شهادت، پاداش خوبی برای زحمات و اقدامات ارزشمند وی محسوب می شود.

محمد عدیده با اشاره به روحیه خستگی‌ ناپذیر و پرتلاش شهید افچنگی، بیان کرد: رسیدن به شهادت، یکی از دعاهایی بود که همواره این شهید بزرگوار از خداوند متعال طلب می‌کرد.

در پایان رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با اهدا هدیه و لوح از پدر و مادر شهید حجت الاسلام افچنگی تقدیر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549048

مهمترین اخبار ایران و جهان: