نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 14:59

اجتماع دانشجویان دانشگاه‌های شریف و امیر‌کبیر در سوگ شهدای غزه

دانشجویان دانشگاه های شریف و امیر کبیر ظهر امروز در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه های شریف و امیر کبیر ظهر امروز در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نماز ظهر و عصر را در کنار یادبود شهدای بیمارستان المعدانی غزه اقامه کردند.  در این برنامه دانشجویان، ضمن همدردی با شهدای غزه، به عزاداری پرداختند و با اهدای گل به یادبود شهدای بیمارستان المعدانی، با مجاهدان فلسطینی ابراز همبستگی کردند.

 

 

شب گذشته هم دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با مردم مظلوم و بی دفاع غزه هم دردی کردند و فاجعه بمباران کردن بیمارستان المعمدانی توسط رژیم منحوس صهیونیستی را با روشن کردن شمع جلوی ساختمان ابن‌سینا یادآوری کردند. 

 

 

به گزارش فارس، با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.

دانشجویان عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه 30 مهر ماه در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در روزهای گذشته با برپایی تجمعات مختلف و انتشار بیانیه‌هایی انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها را نشان دادند.

جمعی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و حمایت علنی آمریکا از این جنایات پنجشنبه (27 مهرماه) مقابل سفارت سوئیس تجمع کرده بودند. 

همچنین جمعی از دانشجویان و مردم هم همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه سه‌شنبه شب 25 مهرماه  ساعت 23:30  در میدان فلسطین تهران تجمع کرده بودند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548904

مهمترین اخبار ایران و جهان: