نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 18:29

جمع‌آوری معتادان متجاهر در اهواز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری 10 معتاد متجاهر در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری از اهواز، سعید داراب‌نیا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه، با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی کلانشهر اهواز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به مدت 24 ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد .

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد ماموران پلیس هویت 10 معتاد متجاهر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در ادامه با اشاره به پلمپ 6 باب مغازه متخلف در این طرح، تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مغازه‌های متخلف تعداد 25 عدد گلدان وافور، 20 عدد مهره فلزی وافور، 6 عدد حقه وافور، 35 گرم شیره تریاک، 130گرم تریاک، 250 گرم سوخته تریاک، 2 دستگاه ترازو توزین و یک دستگاه کارت‌خوان کشف کردند.

داراب‌نیا در خاتمه با اشاره به دستگیری یک خرده فروش در این طرح، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549204

مهمترین اخبار ایران و جهان: