نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 15:06

اجرای ۵ پروژه آب‌رسانی در رشت و خمام

سرپرست آبفای گیلان با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت‌های این سازمان است، گفت: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۹ میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و خمام در حال اجرا است.

علیرضا غیاثی سرپرست آب و فاضلاب استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت‌های این سازمان است، اظهار کرد: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۹ میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و خمام در حال اجرا است. 

وی با اشاره به جزئیات پنج پروژه آب‌رسانی روستای در دو شهرستان رشت و خمام افزود: احداث مخزن ۱۰۰ مترمکعبی جوکولبندان، اصلاح خط انتقال روستای امام زاده هاشم، تکمیل مخزن ۳۰۰ مترمکعبی امام زاده هاشم شهرستان رشت و اصلاح بازسازی فیلترهای روستایی رشت و تأسیسات کوچصفهان از جمله این پروژه‌ها هستند. 

سرپرست آبفای گیلان با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌رسانی در خمام نیز گفت: در شهرستان خمام نیز اصلاح و بازسازی فیلترهای روستایی بااعتبار بیش از ۴ میلیارد ریال در حال اجرا است. 

غیاثی پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها به‌طور میانگین حدود ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: با اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور چهار هزار و ۴۵۰ مشترک از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576492

مهمترین اخبار ایران و جهان: