نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 09:57

ثبت‌نام 44 نفر از داوطلبان مجلس در خراسان‌جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: چهارمین روز ثبت نام نهایی برای داوطلبان مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشتیم و در این روز 18 نفر در استان ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: چهارمین روز ثبت نام نهایی برای داوطلبان مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشتیم و در این روز ۱۸ نفر در خراسان جنوبی ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۷ مهرماه تا روز گذشته در مجموع ۴۴ نفر در استان ثبت نام خود را برای داوطلبی مجلس شورای اسلامی نهایی کردند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۹ نفر آقا و ۵ نفر خانم هستند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی به تعداد افرادی که ثبت نام خود را در حوزه های انتخابیه استان نهایی نموده اند اشاره کرد و افزود: از مجموع افرادی که ثبت نام خود را در استان نهایی کرده اند ۱۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۱۱ نفر مربوط به حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان وبشرویه، ۷ نفر مربوط به حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه و ۷ نفر مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هستند.

سلیمی به مدرک تحصیلی داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی کرده اند اشاره داشت و یادآور شد: از مجموع این افراد ۶ نفر دارای مدرک دکتری، ۳۵ نفر کارشناسی ارشد، ۲ نفر کارشناسی و یک نفر دارای تحصیلات حوزوی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سه روز دیگر برای نهایی کردن ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده از افرادی که موفق به دریافت کدرهگیری شده اند درخواست می شود تا در این مهلت باقی مانده که تمدید هم نخواهد شد اقدام به نهایی کردن ثبت نام خود کنند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547204

مهمترین اخبار ایران و جهان: