نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 15:01

تکمیل پیش ثبت نام ۳۳ بانوی ایلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: تعداد ۳۳ بانوی ایلامی در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، پیش از ظهر شنبه در نشست با بانوان فعال حوزه رسانه در استان ایلام با محکوم کردن حملات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه، گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی خودش را جز قدرت های برتر نظامی دنیا می داند، نقش رسانه های داخلی در شناسایی این چهره منفور به جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: اسرائیل با استفاده از بمب‌های آمریکایی، زنان و کودکان غزه را زیر آماج حمله های خود از بین برده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام ادامه داد: رژیم صهیونیستی با استفاده از رسانه های قدرتمند خود سعی دارد خود را در این رابطه از هر جنایتی مبرا جلوه دهد، اما ملت های آگاه و مسلمان و غیر مسلمانان در جای جای دنیا حتی در قلب اروپا با محکوم کردن این جنایت بزرگ بیداری خود علیه این رژیم کودک کش را نشان دادند.
 
 حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری پرداخت و گفت: زنان در درون خانواده به عنوان مدیران خانواده می توانند تنور انتخابات را در جامعه گرم نگه دارند.
 
حسنی افزود: بانوان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و همچنین رسانه های استان نیز با اجرای نقش خود در خانواده و جامعه سهم بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات اخیر داشته باشند.

وی گفت: حضور بانوان استان ایلام در عرصه انتخابات در سال های اخیر بسبار مناسب بوده و در این دوره نیز تعداد ۳۳ بانوی ایلامی در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.

وی گفت: این امر در استان نسبت به انتخابات ادوار گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

 این مقام مسئول افزود: ضروری است هزینه های انتخاباتی کاندیداها نیز در  حسابی تعیین شده و متمرکز شود تا دستگاه‌های نظارتی دخل و خرج کاندیداها و مخارج مازاد بر این حساب ها را رصد نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545292

مهمترین اخبار ایران و جهان: