نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 23:06

جانشین فرمانده ناجا: نسل جدید انقلاب جدی تر آماده دفاع از کشور است

جانشین فرمانده ناجا گفت: نسل های جدید انقلاب فهیم تر و جدی تر آماده دفاع از انقلاب هستند و این نتیجه انتقال ارزش های شهدا است که امروز شاهد چسبیدن مرزهای انقلاب اسلامی به بیت المقدس هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار قاسم رضایی شامگاه سه شنبه 18 مهرماه در مراسم گرامیداشت سردار شهید ندیری و 580 شهید شهرستان ساوه  که به مناسبت هفته فرهنگی این شهرستان در مصلی امام علی (ع) برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شهرستان ساوه در سنگرهای جبهه های 8 ساله حضوری فداکارانه داشتند و نام آنها در تاریخ دفاع مقدس میدرخشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس افتخار همرزمی با شهید ندیری که از نخبگان اطلاعات و عملیات جنگ و شهید نظر فخاری را  داشتم که بسیاری از عملیات ها در اثر شناسایی و طراحی صحیح شهید ندیری به پیروزی منتهی شد.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس برای دفاع از میهن  و انقلاب از هیچ قدرتی ترس نداشتند،عنوان کرد: شهدا لبیک به خمینی (ره) را لبیک به حسین (ع) می دانستند و شهدای امروز هم لبیک به رهبر عزیزمان را لبیک به حسین (ع) می دانند و درواقع راه فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است که این نظام و انقلاب را استوار نگه داشته است.

وی تصریح کرد: نسل های جدید انقلاب فهیم تر و جدی تر آماده دفاع از انقلاب هستند و این نتیجه انتقال ارزش های شهدا است که امروز شاهد چسبیدن مرزهای انقلاب اسلامی به بیت المقدس هستیم.

سردار رضایی اضافه کرد: امروز در یادواره های شهدا، تبیین واقعی مسیر معمار انقلاب صورت می گیرد و شهدا در واقع بدنبال بستر سازی ظهور امام عصر (عج) بودند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما درس عبرت آموزی به استکبار دادند که همین امر جرات تهدید سخت را از دشمنان گرفت، افزود:  دشمن در جنگ نرم، عزت مردم، نجابت بانوان، روح پاک جوانان و باورهای دینی ما را نشانه گرفته است که هوشیاری مردم در مسیر راه شهدا در برابر این توطئه خانمان سوز موجب خنثی شدن برنامه ریزی های آنان شده است.

سردار قاسم رضایی بصیرت واقعی بر دشمنان واقعی در تهدید نرم را از خواسته های دشمنان برشمرد و افزود: امروز برخی از رخنه های ایجاد شده  و نفاق فرهنگی در خانواده ها توسط دشمنان، وحدت ملی ما را نشانه گرفته است.

وی گفت: شهدا در وصیت نامه های خود بر پشتیبانی از ولایت فقیه، توصیه به رعایت حجاب، حلال و حرام در زندگی تاکید کرده و دشمن همه برنامه های خود را برای حذف این ارزش ها و احکام الهی بکار بسته است.

گفتنی است مداحی حاج مهدی رسولی، خاطره گویی همرزمان شهید ندیری و اجرای گروه سرود شاهزاده حسین(ع) از برنامه های دیگر این مراسم بود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534448

مهمترین اخبار ایران و جهان: